Positionering og omdømme

Hvordan bliver din virksomhed oplevet af andre?

Hvordan påvirker deres opfattelse af virksomhedens omdømme deres adfærd og præferencer, fx i en købssituation? Kender de virksomhedens ejere, ledere og værdier? Hvordan forholder omverdenen sig til virksomhedens produkter og services? Hvordan bliver virksomhedens omdømme opfattet af de primære meningsdannere?

Reputation Management drejer sig ikke alene om at skabe kvantitativ omtale og synlighed, men er en systematisk tilgang til, hvordan man planlægger, former og skaber en virksomheds omdømme.

For omdømmet er grundlaget for, at andre vil samarbejde og handle med eller investere i virksomheden, at virksomheden og dens produkter og services bliver anbefalet til andre, at man ønsker at arbejde for virksomheden etc. fordi den er respekteret og anerkendt.

OutCom hjælper med at opbygge, vedligeholde og positionere virksomhedens omdømme og at genopbygge virksomhedens eller produktets omdømme efter en krise eller negativ hændelse.

Kontakt os hvis du vil vide mere.

VI STØTTER:​

​OutCom A/S | Strandvejen 100 | DK-2900 Hellerup | Telefon: 33 12 19 00 | E-mail: outcom@outcom.dk | Døgntelefon: +45 40 30 99 10