Presssekontakt, markedskommunikation og publicity

Medieomtale skaber værdi

Medierne er blandt de stærkeste opinionsdannere og er væsentlige kilder til information for stort set alle i samfundet. Det er ofte gennem medierne, at omverdenen danner sig et billede af en virksomhed eller en myndighed.

Det er en kendsgerning, at virksomheder, som målrettet og styret formår at profilere sig i relevante sammenhænge, opnår mere sympati, anerkendelse og større præferencer end de virksomheder, som lever stille og skjult. Det gælder fx i forbindelse med salg af produkter og serviceydelser, ved vurdering af virksomhedernes evne til at skabe værdi og resultater, som afspejler sig i stigende aktiekurser - og i mange andre sammenhænge.

Brug medierne målrettet

Omkostningerne til at sikre redaktionel synlighed og tilstedeværelse i medierne er kun en brøkdel af omkostningerne til at skabe synlighed via købt annonceplads og anden markedsføring. Og læserne opfatter redaktionel omtale i medierne som langt mere troværdig end al anden markedsføring. Endelig er det en kendsgerning, at virksomheder, som er åbne og tilgængelige, bliver behandlet mere fair og nuanceret - fx hvis de bliver involveret i en negativ hændelse.

OutCom kan præsentere mange hundrede eksempler og referencer på resultaterne af samarbejdet om pressekontakt og vedligeholdelse af medierelationer gennem de sidste 25 år for nogle af verdens mest respekterede virksomheder og værdifulde brands inden for stort set alle brancher og sektorer. Det drejer sig både om nuværende og tidligere kunder.

Kontakt os hvis du vil vide mere.

VI STØTTER:​

​OutCom A/S | Strandvejen 100 | DK-2900 Hellerup | Telefon: 33 12 19 00 | E-mail: outcom@outcom.dk | Døgntelefon: +45 40 30 99 10